Kadeřnice u soutoku Labe a Cidliny

Zdravím lidičky, tak zase několik výletů za námi tak jsem vybrala tento protože je to kousek a je to nadherná procházka. K soutoku jsme se vydali vláčkem, který jezdí každou hodinu. Anička byla moc ráda že se sveze a všichni jsme pošetřili niohy na zpáteční cestu. Jízda vláčkem byla suprová a byla tam i sranda. Jeli jsem skrz areál golfového hřiště, cestaje příjemně zastíněná vzrostlímy stromy. Aničky děda Karel nám ukazuje, kde bude bydlet o dovolené a kudy bude chodit za babičkou Lenkou do lázní.

dědababička a ana

kde bude bydlet o dovolené a kudy bude chodit za babičkou Lenkou do lázní. Přijíždíme k soutoku řek kde je občerstvení a restaurace voní tu grilované maso, čerstvé ryby na grilu a pohodová nálada mezi lidmi. Místo jsme si obšláply a vydali se podle Labe zpátky směr Poděbrady. Čeká Nás cca 4km chůze po krásné stezce. Cesta nám krásně ubíhá je lemováná lavičkami, které přímo vybízí, aby se člověk zastavil a vychutnal si tu pohodovou náladu a počásko, výhled na řeku kde se prohaní lodičky různých velikostí a pohonů. Zastavuje me se ještě Na Střelnici a Marině, kde si dáváme pauzičku, Áňa si zadovádí na trampolíně a  klouzačkách houpačkách jak tomu ona souhrně říká :-) a pokračujeme dále podél řeky ke kotvišti parníku, který jsme cestou potkali. Když už jsem na místě pokračujeme na náměstí kde si dáváme odměnu v podobě zmrzliny a jdeme vyprovodit babičku Lenku na hotel apak už frčíme s dědou Karlem domů. Můžeme jen doporučit je možnost zvolit i delší varianty a to na obě strany jak směr Nymburk tak i směr Kolín.