Kadeřnice a dětský den s FK Krnsko

Ahoj lidičky, tak zase po dlouhé době, mám trochu času něco napsat. Byla jsem již po několikáté na parádním dětském dni, který zorganizoval fotbalový klub FK Krnsko. Dětský den měl téma středověké výpravy na Myškův hrádek. Celá rodina jsme vyrazili v kostýmech, ne nešla jsem za kadeřnici nebo lazebnici, jak si někdo mohl myslet, nic takového, šla jsem za cikánku. Moje dvě dcerušky měli kostýmy princezen a manžel šel za duchovního. V 11 hodin to vše začalo příjezdem krále a královny.

Kadeřnice v Moravském krasu

Ahoj lidičky, po dlouhé době opět tady. Jakožto maminka už dvou dětí, jsem neměla čas trávit u PC, ale děti již trochu odrostly a mám trochu více času, mohu se tedy s vámi podělit o zážitky z dovolené. Tentokrát jsme vyrazili do Moravského krasu, vesničky Pístovice, které leží kousek od Vyškova. Byli jsme ubytovaní v chalupě kousek od Pístovické riviéry :-). Chaloupka stála na klidném místě v lesíku. Navštívili jsme Račcích hospodu, kde se točil film Kurvahošigutentag 2 příjemné posezení, jídlo dobré, pohoda. Další dny jsme prozkoumali jeskyni Výpustek, zapad pistovice

Kadeřnice u soutoku Labe a Cidliny

Zdravím lidičky, tak zase několik výletů za námi tak jsem vybrala tento protože je to kousek a je to nadherná procházka. K soutoku jsme se vydali vláčkem, který jezdí každou hodinu. Anička byla moc ráda že se sveze a všichni jsme pošetřili niohy na zpáteční cestu. Jízda vláčkem byla suprová a byla tam i sranda. Jeli jsem skrz areál golfového hřiště, cestaje příjemně zastíněná vzrostlímy stromy. Aničky děda Karel nám ukazuje, kde bude bydlet o dovolené a kudy bude chodit za babičkou Lenkou do lázní.

dědababička a ana

Kadeřnice na Indianské stezce

Ahoj zdraví Vás kadeřnice Jana, tentokráte jsem se vydala s rodinou na dětský den, který pořádalo FK Krnsko na hřišti v Zámostí. Rodiče měli být převlečeni za indiány nebo kovboje, povolen byl i Mexikánec J. Naše rodina se rozhodla jít za indiány. Počasí nám moc nepřálo, ale nálada panovala skvělá. Čekalo nás několik zkoušek zdatnosti a dovednosti. První stanoviště měl na starost starý Old Shatterhand, kde probíhala střelba z opakovačky. Střílíme střed, vyinkasujeme zlaté valouny a pádíme k dalšímu stanovišti. Tam už nás čekají tři indiáni z cizího kmene a musíme zvládnout hod sekerou. Tento úkol zvládá i nejmladší člen naši indiánské rodiny s pomocí náčelníka. Přesunujeme se k dalšímu úkolu, který ale musí zvládat každý indián střelba z luku na cíl.

saman

Kadeřnice v Beskydech

Ahoj, po dlouhé době mám opět chvilku času něco napsat. Událo se toho mezi tímto a posledním příspěvkem mnoho, jsem po druhé maminkou, proběhlo mnoho výletů, tak Vám povím o tom poslední v Beskydech u mého tatínka :-).Minulý čtvrtek jsme vyrazily směr Morava. Vyrazili jsme cca v 12:30, narvané auto k prasknutí, babička, která s námi jela, měla tašku s hrncem plného jídla, tašku cuket, atd. prostě babička :-), Anička pořád hlásila, že děda volal a kráva se ptá, kdy už Anička přijede. Cesta je dlouhá, před Vysokým Mýtem první zácpa, stačíme se vyhnout ale jen tak tak. Do cíle přijíždíme cca po 6 hodinách jízdy s přestávkami pro ty naše dvě cácorky. Stačíme se akorát ubytovat a přivítat s taťkou a Ilonou a bráchou, zaběhnout do chlíva pozdravit krávu s kozou tak IMG 20160820 181309

Kadeřnice a dětské odpoledne

Tak Vás po delší době opět zdravím, o víkendu jsem poznávala svět  na fotbalovém hřišti v Krnsku.S naší cácorkou jsme vyfasovali jízdenku a mohli jsme se vydat do světa.První naše zastávka byla ještě v naší republice, kde měli děti za úkol namalovat narodní vlajku a po dobré praci následovala odměna v podobě bonbónu a odškrtnutí navšívené země.Pokračujeme směr Afrika, kde na nás čekala černoška a dala nám za úkol složit africké zvířátko.Mise splňena a letíme do Kanady, kde na nás čeká hokejováý zápas a musíme dát gól,7

Kadeřnice na Diskgolfu v Boleslavi

Ahoj přátelé zdraví Vás kadeřnice Jana,

tentokrát jsem vyrazila s rodinou na Štěpánku vyzkoušet si Diskgolf, to je házení létajícího talíře na koš :-), já to nevěděla, protože nejsem kdovíjak sportovně založená :-). Bylo pěkné odpoledne v parku docela dost lidí, ale nikdo Diskgolf nehrál, což byla pro mě úleva. Manžel vzal dva talíře a vyrazili jsme směle do boje. Házím jako první, disk letí sotva 10m z toho 5m vzduchem a zbytek po zemi :-D. Za chvilku začínám mít i své fanoušky, kolemjdoucí se zastavují a špitají si o mém vytříbeném stylu a náramně se baví. Desátým hodem dokončuji jamku s parem 3. Druhou jamku začínám o něco lépe a dočkám se i pochvaly od manžela :-). Dokončuji jamku 4 nad par.dis

Kadeřnice na Babrlinkách z Kurovodic

Dnes jsem navštívila slavnost  v Domově pod Skalami, kde slavili 10 let své existence taneční soubor Babrlinky.Babrlinky měli na programu 10 tanců od kankánu až po pomádu. Soubor tvoří zaměstnanci zdejšího Domova pod Skalami. V areálu zněla hudba různých žánrů od skupiny AZbest. Hráli a zpívali skvěle.Občerstvení bylo též výborné a počasí na jedničku, proto nic nebránilo skvělé zábavě.Místní lidé a všichni příchozí si užívali skvělou přátelskou atmosféru.Byli zde ke koupi výrobky od lidí kteří je tu vyrábějí a také kalendář

kurovodice festival kadeřnice

Kadeřnice v Podtroseckém údolí

Dobrý den, jak dostat tatínka do polepšovny: Pěšky Podtroseckými údolími na Trosky  konečně po delší době krásný víkend sluníčko teplota kolem 20 stupňů, tak jsme vyrazili do přírody.rozhodli jsme se, že navštívíme Podtrosecká údolí. Zaparkovali jsme na parkovišti u Věžického rybníku odkud jsme vyrazili po žluté značce. Přivítalo nás kuňkání žab, kterých bylo všude kolem rybníka mraky.