Kadeřnice na vrchu Mužský

Dnes jsem se s rodinou vydala na výlet na vrch Mužský  a Krásnou vyhlídku-Vyrazili jsme kolem 10 hodin sluníčko svítilo a bylo krásně.Zaparkovali jsme v Dnebohu, kde už pár aut bylo,Svačina udělaná  a může se vyrazit manžel bere batoh a Aničce kolo.Začínáme se drápat na Drápské světničky.13

Cesta krásně ubíha a už šplháme schodama vzhůru jako do nebe.Anička to zvládá skvěle a už jsme nahoře.Ze světniček je krásný výhled do okolí, něco zakousnem a popijem a jdeme dál.Manžel s Aničkou shánějí hůl s kterou by si mohli vyšlapovat jako správný vejletnící :-) hole nalezeny,usměv na tváři , a výhled k nezaplacení.Pak se rozdělujeme manžel jde s Aničkou po vyhlídkách a já pokračuji po značené cestě.Po pár minutách se scházíme a jdeme společně do Studeného průchodu a opravdu je tam chladno studeno kdo by to řekl :-D.Pak už stoupáme ke Krásné vyhlídce, kde je další pauza na sváču, sedíme u ohrady, kde nám za zády hejká osel a chrochtá prase neurčitého druhu, vypadá jak přerostlé čínské prasátko :-).Když jsme dobře pojedli pokračujeme vzhůru na Mužský.Áňa to mastí na kole a mi v poklusu za ní.Už jsme nahoře a jdeme po stezce k mohyle na vrchu Mužský po chvilce stojíme na vrcholu a kocháme se zaslouženým výhledem na okolí.Uděláme několik fotek a jdeme zpět. Naše slečna říká tatínkovi, dej mi kolo jedu dolů, říkám si to bude slušný downhill.Tak kousek sejdeme a pak se chopí stroje, dáváme posledních pár instrukcí a už ho bere z kopce.Manžel ji poklusem následuje vidím jeden smyk druhý, už se blíží ke konci  jedna myška druhá a pak následuje slušný břicho.Vše se zvládlo bez úhony jen trochu vykulená :-) , opět nasedá na stroj, teď již s připravenou rukou na brzdě.Teď váhame, zda to vzít přes sad nebo se vrtátit k vyhlídce.Rozhodli jsme se jít k vyhlídce Áňa to vede po silnici bez větších problému.Na vyhlídce předává kolo manželovi že už je to dál nesjízdný :-).Začínáme soutěžit, skok daleký,skok z místa,hod do dálky, vše jak na čvrtečním sokole s naší malou sokolkou.Když je do soutěženo hrajeme šipkovanou manžel jde na před projde Studeným průchodem a tam se schovává.Pokračujeme po šipkách až na rozcestí před Studeným průchodem.Tam začínamé hledat další šipku, ale špatně odbočuji a vracím se zpět na vyhlídku :-D Manžel vylézá z úkrytu a běží za námi  a končíme šipkovanou s konstatováním, že by to mohlo skončit vyhlášením pátraní a záchranou akcí :-)))))).Pak už to jde ráz na ráz z kopce se to jde jedna báseň během chvilky jsem pod skálama a sbíháme kopeček a jsme na parkovišti na Dnebohu.Kde to vypadlo jako na parkovišti u Kaufu.Na hodinkách je 13:10 a vyrážíme směr domov.Výlet byl krásný všem mohu doporučit Áňa to ušla v pohodě , ale bylo to akorát cca 4,8 km. Cena - jen benzín